A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Бокіймівська громада
Рівненська область, Дубенський район

План розвитку на 2020 рік

Дата: 27.03.2020 10:17
Кількість переглядів: 625

План соціально-економічного розвитку Бокіймівської сільської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення
Бокіймівської сільської ради
від 28.02.2020 року
№ 777


План
соціально-економічного розвитку
Бокіймівської сільської ради
Млинівського району
Рівненської області
на 2020 рік



І. ВСТУП
ІІ. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА
1. Загальна характеристика
2. Аналіз соціально-економічних показників 2020 року 
3. Фінансово-бюджетна ситуація Бокіймівської сільської ради ОТГ 
4. Результати SWOT-аналізу
ІІІ. Цілі та пріоритети соціально-економічного розвитку Бокіймівської сільської ради 
1. Соціальна сфера
1.1. Соціальна політика
1.2. Соціальне забезпечення 
1.3. Охорона здоров’я населення
1.4.Освіта
1.5. Культура
1.6. Фізичне виховання і спорт
1.7. Забезпечення законності та правопорядку
1.8. Торгівля та побутові послуги населенню
1.9. Технічна та інноваційна діяльність
1.10. Агропромисловий комплекс і розвиток села
1.11. Фінансові ресурси Податково-бюджетна діяльність
1.12. Регіональний розвиток
ІV. Фінансове забезпечення реалізації Плану 
V. Моніторинг та оцінка результативності реалізації Плану



І. ВСТУП
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад» №157-VIII від 05.02.2015 року із змінами та доповненнями та рішення одинадцятої сесії сьомого скликання Бокіймівської сільської ради №62 від 14 вересня 2016 року «Про добровільне об’єднання територіальних громад» створено Бокіймівську сільську раду об’єднаної територіальної громади, а 30 квітня 2017 року були проведені перші вибори, під час яких обрали голову громади.
До складу Бокіймівської сільської ради увійшли наступні села: Бокійма, Козирщина, Війниця, Баболоки, Вовничі, Красне, Рудливе, Смордва, Клин, Хорупань, Головчиці, Мятин, Пекалів, Аршичин.
Для закріплення позитивних тенденцій та вирішення проблемних питань економічного і соціального розвитку територіальної громади розроблено План соціально-економічного розвитку Бокіймівської сільської ради ОТГ Млинівського району Рівненської області на 2020 рік (далі - План).
Законодавчою та методичною основою  проекту Плану  є  Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про добровільне об'єднання територіальних громад», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України».
Проект Плану розробляється з урахуванням завдань і положень наступних документів:
•    постанов Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 385 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року» та від 31.05.2017 № 411 «Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2018-2020 роки та основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2018 і 2019 роки»;
•    наказу Мінрегіону України від 30.03.2016 № 75 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо формування і реалізації прогнозних документів соціально-економічного розвитку об’єднаної територіальної громади»;
•    розпорядження голови облдержадміністрації від 28.11.2014 № 612 «Про Стратегію розвитку Рівненської області на період до 2020 року», затверджено рішенням обласної ради від 18.12.2014 № 1374;
Мета Плану – вироблення та втілення єдиної політики розвитку Бокіймівської сільської ради у 2020 році в контексті єдиної політики розвитку Млинівського району та Рівненської області, що вимагатиме реалізації пріоритетів у соціальній та економічній сферах і запровадження чіткої взаємодії з усіма гілками влади.
Основною метою Плану є створення умов для повноцінного функціонування об`єднаної територіальної громади.
База Плану – аналіз основних показників економічного і соціального розвитку об`єднаної територіальної громади за 2019 рік та прогнозні показники у 2020 році.
З метою визначення найбільш об’єктивних пріоритетів діяльності Бокіймівської сільської ради на 2020 рік у Плані передбачений моніторинг наявних власних ресурсів, стану демографічної ситуації, стану розвитку інфраструктури та економіки. Визначено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози розвитку територіальної громади.
Проведення аналізу дозволило сформулювати комплексну систему цілей, завдань, основних заходів соціального та економічного розвитку сільської ради на 2020 рік, які базуються на розумінні поточної соціально-економічної ситуації, що склалася на території громади, з урахуванням проблем та першочергових потреб населення, фінансових та організаційних ресурсів об’єднаної територіальної громади, відповідно до пріоритетних напрямків розвитку населених пунктів.

ІІ. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА
1. Загальна характеристика
Бокіймівська сільська рада (далі – сільська рада) розташована у південно-східній частині Млинівського району. 
Територія сільської ради становить 192,34 км кв.
Межує на півночі з Підлозцівською сільською радою та Млинівською селищною радою Млинівського району, на сході з Підгаєцькою сільською радою Млинівського району, Дубенським районом Рівненської області, на півдні – з Миколаївською сільською радою Млинівського району, Демидівським районом Рівненської області, на заході – з Демидівським районом Рівненської області. 
За адміністративно-територіальним поділом сільська  рада об’єднаної територіальної громади включає  14 населених пунктів.
Адміністративний центр громади - село Бокійма. Віддаленість від обласного центру м. Рівне 62 км. Найближчі залізничні станції Дубно та Луцьк знаходяться відповідно на відстані 37 та 52 км. Відстань до міжнародного аеропорту м Рівне - 57 км.
Зовнішні і внутрішні транспортні зв'язки громади здійснюються автомобільним транспортом. За  27 км від с.Бокійма  проходить автомагістраль Київ-Чоп. 
Населення сільської ради станом на 01 січня 2020 року становить 5464 осіб. 
 
2. Аналіз соціально-економічних показників 2019 року 
На території Бокіймівської сільської ради об’єднаної територіальної громади станом на 01 січня 2020 року проживає 5464 осіб. Природний приріст за 2019рік: – - 16, міграційний приріст: - 121. На обліку у Центрі зайнятості знаходиться 57 жителів сільської ради.
У земельному фонді сільської ради переважають землі сільськогосподарського призначення - 13932,34 га. Під житловою забудовою заходиться 392,73 га. Землі лісогосподарського призначення нараховують 2759,8 га, водного фонду – 725,8 га.
У 2019 році на території сільської ради  подальшого розвитку набувало   сільськогосподарське виробництво. В аграрному секторі економіки залишаються потужними сільськогосподарськими виробниками приватне підприємство «Агро-Експрес-Сервіс» (керівник Костючко С.С.), приватне підприємство «Деметра» (керівник Стельмащук О.П.). Спеціалізацією названих сільгоспвиробників є виробництво сільськогосподарської продукції та вирощування зернових і технічних культур. ТзОВ «Кометос» (керівник Масюк Е.М.)  спеціалізується на вирощуванні свиней. Рослинництво в Бокіймівській сільській раді ОТГ представлене сільськогосподарськими виробниками ТзОВ «СБЕ Україна Рівне» (керівник Ляшук О.В.), ФГ «Забрамське» (керівник Ткач В.М.), ПП «Іванівський» (керівник Ніколайчук В.О.). Сільськогосподарькі виробники обробляють 11138,46 га ріллі. В 2019 році відмічалось нарощування площі посівів сільськогосподарських культур, поголів’я ВРХ і свиней.
З метою ефективного використання земельних ресурсів проведена нормативно-грошова оцінка по всіх  населених пунктах сільської ради. У зв’язку з цим, у 2019 році виділено 94 000 грн. на виготовлення відповідної документації. 
Державну політику в галузі освіти сільської ради забезпечують 5 закладів загальної середньої освіти: 2 - ЗОШ  І-ІІІ ступенів, 3-ЗОШ І-ІІ ступенів, в тому числі 1- ЗОШ І ступеня, в яких навчається 609 учнів.
Станом на 01.01.2020 у 4 закладах дошкільної освіти виховується 101 дитина, що становить 83% від потреби у дошкільному вихованні. Проте, заклад дошкільної освіти відсутній у  с.Смордва, потребують влаштування у ЗДО – 20 дітей.
Медичну допомогу населенню на первинному рівні надає КЗ «Млинівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», в структуру якого входять 1 амбулаторія загальної практики сімейної медицини с.Бокійма, яка обслуговує 3062 жителів громади, 2 фельдшерсько-акушерських пункти та 4 фельдшерські пункти, в сфері обслуговування яких нараховується 3924 жителі населених пунктів, що входять в ОТГ. Вдосконалюється виїзна медична допомога в населені пункти.
На вторинному рівні спеціалізовану медичну допомогу надає Млинівська центральна районна лікарня . 
Мережа закладів культури включає 4 сільських Будинки культури та 1 сільський клуб і 5 сільських публічно-шкільних бібліотек, 1 бібліотечний пункт. Заклади культури забезпечені ноутбуками, акустичними системами, мікрофонами, підсилювачами. В 2019 році зібрано платних послуг на суму 9250 грн.
Найвизначнішою пам'яткою архітектури на території об’єднаної територіальної громади, що належить до пам’яток архітектури місцевого значення є Різдво-Богородична церква с.Смордва, побудована в 1783 році.
В 2019 році проведено комплекс заходів щодо енергозбереження. Виготовлено проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт покрівлі Бокіймівського закладу дошкільної освіти дитячого садка «Калинка» Бокіймівської сільської ради Млинівського району Рівненської області на вул. ім. Лищука Олексія, 16 в с. Бокійма Млинівського району Рівненської області та проведено комплекс робіт по ремонту системи опалення Війницького закладу дошкільної освіти дитячого садка «Малятко» з встановленням пелетного котла.
Проводились роботи по реалізації проекту «Капітальний ремонт майстерні» в с.Смордва. Виготовлено проектно-кошторисну документацію на реконструкцію приміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Бокійма.
В сфері культури виготовлено проектно-кошторисну документацію на ремонт глядацького залу Будинку культури с.Хорупань.
У 2019 році вживались заходи щодо забезпечення реалізації державної молодіжної та сімейної  політики, розвитку сімейних форм виховання дітей, забезпечення соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Систематично здійснювались рейди-перевірки щодо виявлення та вилучення дітей з небезпечного середовища, вчасного їх влаштування та захисту.
Значна увага та підтримка здійснювалась в сфері спортивних та  соціально-культурних заходів. 
Сільською радою постійно ведеться робота по піклуванню про незахищені та пільгові категорії населення громади.   
Мережа підприємств торгівлі в ОТГ нараховує 27 торгових точок, з них 4 – кафе. В населених пунктах організовані місця для ринкової торгівлі.
Протяжність доріг комунальної власності  сільської ради становить 125,5 км, з них з твердим покриттям 62,8 км
Маршрутна мережа сільської ради включає 6 приміських маршрутів приватних перевізників  С.Зайди, А.Ревка, та П.Прибиша. Транспортне сполучення населених пунктів, крім адміністративного центру, потребує удосконалення, оскільки наявні маршрути передбачають 1-3 рейси на день у населені пункти громади. 
Житловий фонд Бокіймівської сільської ради об’єднаної територіальної громади нараховує 2346 приватних будинків, з них газифіковано 1885. Загальна протяжність сільських водогонів становить  17,026 км. Централізованим  водопостачанням користуються 1305 домогосподарств. Відсутня система централізованого водопостачання в с.Смордва.
В 2019 році проведено реконструкцію вуличного освітлення в с.Бокійма, с.Смордва, с.Хорупань, с.Аршичин, с.Головчиці, с.Пекалів. 
Географічне положення сільської ради та природні умови, а саме клімат, ґрунти, наявні земельні і водні ресурси є надзвичайно сприятливими для розвитку аграрного сектору.
Найбільшими представниками аграрного сектору Бокіймівської сільської ради є агрофірми «Агро-Експрес-Сервіс», «Деметра», «СБЕ Україна Рівне».

3. Фінансово-бюджетна ситуація Бокіймівської сільської ради ОТГ
Основною метою діяльності сільської ради у сфері бюджетно-фінансової політики є формування достатніх ресурсів для фінансування пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку та підвищення ефективності використання бюджетних коштів.
Сутність фінансово-бюджетної політики заключається у поєднанні конкретних цілей та відповідних засобів, за допомогою яких вирішуються поставлені завдання.
Обсяг доходів загального фонду бюджету Бокіймівської сільської ради на 2020 рік становить 38384,5 тис. грн., в тому числі власні доходи – 13252,7 тис. грн., базова дотація – 5232,1 тис. грн.,  освітня субвенція –16681,5 тис. грн., медична субвенція – 985,9 тис. грн. та спрямований  вільний залишок бюджетних коштів – 0,0 тис. грн.,  кошти передані із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) –700,0 тис. грн., додаткова дотація з державного бюджету місцевому –2117,0 тис. грн., субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 0,0 тис. грн., субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 115,3 тис. грн.
Найбільшу питому вагу в загальному обсязі власних доходів складає податок на доходи з фізичних осіб – 53,3 %, єдиний податок – 30,9 %, податок на майно – 13,2 %.
Із загального обсягу видатків бюджету сільської ради –37684,5 тис. грн.,  найбільший обсяг видатків складають видатки на утримання загальноосвітніх навчальних закладів – 23655,8 тис. грн. (62,8 %), видатки на інші субвенції –1559,1 тис. грн. (4,1%), видатки на дошкільну освіту – 3860,0 тис. грн. (10,2%).

Обсяг бюджету загального фонду Бокіймівської сільської ради Млинівського району на 2020 рік
(тис. грн.)
№ п/п    Найменування    Затверджено з урахуванням змін на 2020 рік
1.    Податок та збір на доходи фізичних осіб    7060,0
2.    Податок на прибуток підприємств    -
3.    Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів    95,7
4.    Податок на майно, в т.ч.:    1746,9
    податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки    132,8
    земельний податок з юридичних та фізичних осіб    754,5
    орендна плата з юридичних та фізичних осіб    859,6
    транспортний податок з фізичних осіб    -
5.    Єдиний податок    4099,8
6.    Державне мито    -
7.    Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів    247,5
8.    Плата за надання адміністративних послуг    2,8
9.    Інші надходження    -
    РАЗОМ    13252,7
10.    Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам    16681,5
11.    Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам    985,9
12.    Інші субвенції та дотації сільському бюджету    7464,4
Всього доходів:    38384,5
13.    Спрямований вільний залишок бюджетних коштів    -
14.    Кошти передані із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)    700,0
Обсяг видатків загального фонду бюджету Бокіймівської сільської ради Млинівського району на 2020 рік
№ п/п    Найменування    Затверджено з урахуванням змін
1.    Державне управління, в т.ч. :    5358,6
    органи місцевого самоврядування    5358,6
2.    Освіта, в т.ч:    27515,8
    Дошкільні заклади освіти    3860,0
    Загальноосвітні школи    23655,8
3.    Охорона здоров’я, в т.ч:    -
    Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню    -
    Первинна медична допомога    -
4.    Соціальний  захист та соціальне забезпечення    400,0
5.    Житлово-комунальне господарство, в т.ч. :    1385,0
    Благоустрій міст, сіл, селищ    1385,0
6.    Культура і мистецтво, в т.ч:    1326,0
    Будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу, бібліотеки    1326,0
7.    Резервний фонд    -
8.    Субвенція сільського бюджету іншим бюджетам    473,2
9.    Місцева пожежна охорона    -
10.    Підтримка підприємств і організацій побутового обслуговування, що входять до комунальної власності    -
11.    Проведення заходів з землеустрою    90,0
    Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, що здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні    50,0
12.    Інші видатки    1085,9
Всього видатків:    37684,5


4. Результати SWOT-аналізу
Конкурентні переваги та обмеження перспективного розвитку сільської ради виявлені на основі аналізу стартових умов регіонального розвитку, що викладені в SWOT- аналізі.
Даний SWOT - аналіз це оцінка стартових можливостей перед розробкою практичних кроків по реалізації плану соціально-економічного розвитку.
Сильні сторони
(внутрішні переваги)    Слабкі сторони
(внутрішні недоліки)
Географічне положення та природно-ресурсний потенціал
?    Вигідне географічне розташування.
?    Сприятливий для сільського господарства   рівнинний рельєф.
?    Значні земельні ресурси.
?    Значний оздоровчо-рекреаційний потенціал (річки, штучні водойми,  помірний клімат).    ?    Непередбачувані кліматичні умови, що посилюють ризики  в сільськогосподарському виробництві.
?    Обмеженість мінерально-сировинної бази.
?    Значна віддаленість населених пунктів від адміністративного центру
2. Економічний потенціал
?    Високий потенціал розвитку  аграрної сфери сільськогосподарського виробництва.
?    Наявність вільних інвестиційно-привабливих земель з підведеними комунікаціями придатних для розміщення виробництва/переробки продукції    ?    Відсутність промислових підприємств  
?    Слабка транспортна мережа.
?    Відсутність ринку туристичних послуг.
?    Недостатній обсяг інвестицій 
?    Не проведена інвентаризація земель
Стан навколишнього природного середовища
?    Наявність об’єктів природно-заповідного фонду.
?    Наявність унікальних ландшафтів та природних парків    ?    Наявність стихійних сміттєзвалищ та відсутність організованого збору сміття. 
?    Наявність проблем  водопостачання в окремих населених пунктах. 
Трудовий потенціал
     
?    Можливість перепідготовки робочої сили відповідно до вимог ринку праці.    ?    Обмежені можливості працевлаштування у сільській місцевості.
?    Значна кількість людей похилого віку.
?     Міграційний відтік населення
5. Рекреаційно-туристичний потенціал

?    Значні рекреаційні ресурси.
?    Наявність історичної та культурної спадщини.    ?    Відсутність постачальників послуг сільського зеленого туризму.
?    Відсутність інфраструктури туристичної галузі
6. Розвиток інфраструктури
?    Достатня кількість загальноосвітніх навчальних закладів ,ФАПів.    ?     Відсутність  планів генерального розвитку населених пунктів.
?     Відсутність суб’єктів підприємницької діяльності,що надають побутові послуги
?    Недостатня кількість дошкільних навчальних закладів.
?    Незадовільний стан доріг 
Можливості    Загрози
1.    Зростання попиту на сільськогосподарську продукцію
2.    Зростання популярності сільського, зеленого, культурного туризму 
3.    Залучення  коштів на реалізацію проектів місцевого розвитку із державного фонду регіонального розвитку, субвенції з державного бюджету на розвиток інфраструктури об’єднаних громад, інших державних і недержавних джерел фінансування програм і проектів розвитку територіальних громад     1.    Нестабільна цінова політика на енергоносії, паливно-мастильні матеріали та запчастини.
2.    Посилення податкового тиску на малий бізнес.
3.    Обмежені фінансові ресурси для соціально-економічного розвитку сільської ради.
4.    Недостатня державна підтримка на формування інфраструктури сільської ради.
5.     Відплив кваліфікованих кадрів за межі сільської ради


ІІІ. Цілі та пріоритети соціально-економічного розвитку Бокіймівської сільської ради
Діяльність виконавчого комітету та депутатського корпусу Бокіймівської сільської ради об’єднаної територіальної громади буде спрямована на вирішення основних завдань – зростання промислового та сільськогосподарського виробництва на основі його інноваційно-інвестиційної складової, залучення та активізація стимулів до зростання рівня оплати праці та збільшення реальних доходів громадян, зняття гостроти проблеми зайнятості та якісного розвитку соціальної інфраструктури. 

1. Соціальна сфера
В соціальній сфері:
- створення умов по підвищенню рівня життя населення; 
- забезпечення виконання соціальних програм, що фінансуються за рахунок бюджетів усіх рівнів; 
- збереження та оновлення існуючої соціальної інфраструктури Бокіймівської об’єднаної територіальної громади;
- підвищення зайнятості сільського населення.

1.1. Соціальна політика
Зайнятість населення та ринок праці. Аналіз динаміки та головні тенденції розвитку сфери діяльності. 
Основні проблеми: 
- працевлаштування не конкуренто спроможних верств населення (інвалідів, молоді, особливо випускників навчальних закладів); 
- нелегальна зайнятість і нелегальна трудова міграція;
- низька ефективність залучення інвестицій, які не забезпечують розширення сфери використання праці у сільській місцевості. 
Основні цілі: 
- збільшення чисельності зайнятого населення;
- підтримка самостійної зайнятості населення; 
- створення нових та легалізація існуючих робочих місць; 
- сприяння у працевлаштуванні зареєстрованих безробітних. 
Критерії досягнення цілей: 
- активізація процесу створення нових робочих місць в усіх сферах економічної діяльності; 
- підвищення рівня взаємодії з центрами зайнятості та роботодавцями, що провадять свою діяльність на території сільської ради. 

1.2. Соціальне забезпечення. 
Протягом 2019 року вирішувалися питання щодо поліпшення соціального обслуговування пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян, малозабезпечених, сімей учасників АТО. 
 Основні проблеми:
- недостатній рівень адресності при наданні пільг окремим категоріям населення;
- недосконала законодавча база для регулювання соціально-трудових відносин; 
- недостатній захист прав найманих працівників у недержавному секторі економіки. 
Основні цілі: 
- підвищення соціальних гарантій сім’ям з дітьми та іншим вразливим верствам населення; 
- сприяння залученню благодійної допомоги для вирішення проблем найбільш незахищених верств населення. 
Критерії досягнення цілей:
- вчасне виявлення соціально незахищених категорій громадян та проведення роз’яснювальної роботи щодо оформлення Державних соціальних допомог відповідно до чинного законодавства;
- постійне підвищення рівня обслуговування незахищених верств населення, що обліковуються в сільській раді;
- матеріальна допомога учасникам АТО та їх сім’ям за рахунок місцевого бюджету;
- за рахунок місцевого бюджету оздоровлення дітей пільгових категорій (діти-сироти, позбавлені батьківського піклування).

1.3.  Охорона здоров’я населення
На території Бокіймівської сільської ради знаходиться амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Бокійма, 2 фельдшерсько-акушерських пункти, 4 фельдшерські пункти. 
З метою забезпечення високоякісної і доступної медичної допомоги протидії поширенню інфекційних соціально небезпечних хвороб, запобігання та лікування серцево-судинних і судинно-мозкових захворювань передбачається:
- розширення доступу селян до спеціалізованої медичної допомоги шляхом проведення обов’язкової деспансирізації населення один раз на рік із залученням діагностичного обладнання та медичних фахівців ;
- сприяння укомплектуванню амбулаторії необхідним діагностичним медичним обладнанням;
Критерії досягнення цілей: 
- збереження лікувально-профілактичних закладів Бокіймівської об’єднаної територіальної громади, сприяння матеріальному забезпеченню цих закладів;
- вирішення питання кадрового забезпечення; 
- стимулювання залучення коштів різних суб’єктів господарювання, приватних і комерційних структур для розвитку матеріально-технічної бази місцевої амбулаторії, ФАПів.

1.4.Освіта
Освітня галузь сільської ради представлена:  заклади загальної середньої освіти – 5 од., 606 учнів, 103 вчителі, заклади дошкільної освіти – 4 од., 101 вихованець, вихователів – 13.  
В школах організовано освітній процес відповідно до чинного законодавства. Педагогічні колективи шкіл забезпечують належний рівень викладання навчальних предметів, гуртків, здоровий відпочинок своїх вихованців, ініціюючи максимальну участь дітей у походах, екскурсіях по рідному краю.
В закладах освіти проведено поточні ремонти. Забезпечується відповідний тепловий режим у класних кімнатах в опалювальний період. 
Основні проблеми:
- недостатність додаткової дотації з бюджетів вищого рівня на заробітну плату адміністративно-господарському персоналу та оплати енергоносіїв;
- недостатні обсяги фінансування освітньої сфери на оновлення матеріально-технічної бази навчальних закладів;  
- недостатність коштів на фінансування безоплатного харчування учнів 1-4 класів;
- недостатність коштів на позашкільну освіту. 
Основні цілі:
- впровадження сучасних інформаційних технологій у освітній процес з метою забезпечення реалізації нового Закону України «Про освіту»; 
- виконання завдань соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; 
- задоволення потреби громади у дошкільних закладах; 
- організація відповідних умов для позашкільної освіти.
Критерії досягнення цілей: 
- реалізація Закону України «Про освіту»; 
- залучення  додаткових коштів на поліпшення матеріально-технічної бази навчальних закладів ; 
- духовні орієнтири позашкільної освіти; 
- організація харчування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із малозабезпечених сімей і дітей учасників АТО.

1.5. Культура
Процес розвитку української нації, її духовного відродження, традицій, мови значною мірою залежить від ефективності роботи закладів культури, які спрямовують свою діяльність на збереження та розвиток культурної спадщини, зміцнення матеріально-технічної бази, збереження меморіалів, пам’яток, пам’ятних місць, воїнських поховань.
Основні проблеми: 
- низький рівень фінансування галузі; 
- забезпечення повноцінного функціонування закладів культури. 
Основні цілі: 
Виходячи з необхідності збільшення духовно-інтелектуального потенціалу у 2020 році передбачається забезпечити: 
- збереження історико-культурної спадщини; 
- повноцінну діяльність творчого потенціалу галузі; 
- покращення матеріально-технічної бази; 
-  розширення мережі надання платних послуг.
Критерії досягнення цілей:
- збереження та примноження культурного надбання;
- забезпечення умов для творчого розвитку особистості, підвищення культурного рівня та естетичного виховання громадян села.

1.6. Фізичне виховання і спорт
На території сільської ради функціонують 3 футбольних поля, спортивні майданчики, спортивні зали.
Основні проблеми: 
- обмеженість обсягів фінансування сфери фізичної культури і спорту.
Основні цілі:
- забезпечення належних умов для розвитку спорту на селі;
- підвищення ефективності роботи спортивних майданчиків, футбольного поля, спортивного залу, збільшення кількості осіб, що займаються спортом; 
- забезпечення ремонту, реконструкції та оснащення спортивних споруд;
- фінансування благоустрою стадіону в с.Бокійма.
Критерії досягнення цілей: 
- збільшення кількості населення, представників різних верств, які займаються всіма видами фізкультурно-оздоровчої роботи, в тому числі за місяцем проживання; 
- збільшення кількості дітей та підлітків, залучених до занять у гуртках та секціях; 

1.7. Забезпечення законності та правопорядку
У 2020 році в рамках регіональних програм профілактики злочинності, підвищення безпеки дорожнього руху передбачається з метою ослаблення дії криміногенних факторів в селі і, зокрема в період кризових суспільних ситуацій, забезпечити здійснення комплексу заходів щодо:
- постійного моніторингу та належного реагування на виявлені недоліки;
- удосконалення системи профілактики злочинності та правопорушень, спрямованої на посилення боротьби з антисоціальними явищами;
- залучення до виконання програми громадян, зокрема і громадських помічників дільничного інспектора міліції;
- підвищення оперативності реагування на вчинені злочини і правопорушення та їх виявлення.

1.8. Торгівля та побутові послуги населенню
Сфера внутрішньої торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення є важливою складовою внутрішнього ринку і відіграє значну роль у забезпеченні потреб населення в товарах і послугах на території об’єднаної громади. Потреба населення в основних продовольчих та господарських групах товару забезпечується в достатній мірі за прийнятними цінами. 
Основні проблеми: 
- відсутність побутових послуг на території об’єднаної громади.
Основні цілі:
- пошук шляхів вирішення питання забезпечення населення необхідними видами побутових послуг.
Критерії досягнення цілей:
- співпраця з приватними підприємцями; 

1.9. Технічна та інноваційна діяльність
У 2020 році для виконання основних завдань у сфері інноваційної діяльності планується забезпечити:
- реалізацію регіональних програм інноваційної спрямованості;
- упровадження інноваційних та інвестиційних проектів із застосуванням енерго та ресурсозберігаючих технологій.

1.10. Агропромисловий комплекс і розвиток села
Передбачається проведення посівів сільськогосподарських культур насінням кращих вітчизняних сортів та гібридів.
Основними проблемами є:
- недостатність фінансових ресурсів, постійне зростання диспаритету цін на матеріально-технічні ресурси та продукцію сільського господарства, що не уможливлює застосування сучасних систем господарювання в аграрному секторі;
- зниження родючості ґрунтів;
- занепад галузі тваринництва;
- у структурі виробництва валової продукції сільського господарства переважає дрібнотоварне виробництво, що характеризується низьким рівнем застосування сучасних технологій;
- обмеження в забезпеченні інвестиційними та кредитними ресурсами в аграрному секторі.
Основні цілі:
- забезпечення охорони та раціонального використання земель;
- забезпечення рівноправного доступу сільськогосподарських товаровиробників, незалежно від форм господарювання, до державних та регіональних програм підтримки розвитку агропромислового комплексу та соціальної сфери, що фінансуються з Державного та місцевих бюджетів;
- зростання обсягів виробництва валової продукції сільського господарства;
- підвищення врожайності сільськогосподарських культур;
Критерії досягнення цілей:
- пошуку інвесторів для створення інфраструктури агропромислового ринку, зокрема – обслуговуючої сільськогосподарської кооперації;
- формування системи дорадництва на селі з тим, щоб сільськогосподарською дорадчою діяльністю охопити всіх жителів села.

1.11. Фінансові ресурси Податково-бюджетна діяльність
Головними напрямами щодо забезпечення наповнюваності бюджету у 2020 році визначено:
- забезпечення повноти сплати орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності згідно з укладеними договорами оренди землі;
- удосконалення управління приватними майновими паями селян, шляхом передачі їх в оренду, акціонування чи продажу через аукціони;
- забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до зведеного, державного та місцевих бюджетів;
- цільове, раціональне та економне витрачання бюджетних коштів;
- забезпечення першочергових та соціально захищених видатків;
- забезпечення своєчасних та повних розрахунків об’єктів бюджетної сфери села за спожиті енергоресурси; 
- посилення попереднього та поточного контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, вжиття дієвих заходів щодо попередження порушень та вчасного усунення виявлених порушень.

1.12. Регіональний розвиток
З метою наближення рівня життя населення до європейських стандартів та створення умов для посилення економічної активності об'єднаної територіальної громади у 2020 році буде забезпечено:
- реалізацію заходів Державної стратегії регіонального розвитку, у тому числі:
- забезпечення систем освітлення з використанням енергоефективних ламп;
- забезпечення раціонального використання земельних ресурсів з урахуванням потреб населення села.

Пріоритетні завдання:
1. Підвищення якості та доступності освітніх та медичних послуг;
2. Покращення матеріально-технічної бази закладів освіти, охорони здоров’я, культури, фізичного виховання та спорту;
3. Будівництво, проведення реконструкції та капітальних ремонтів закладів бюджетної сфери (закладів освіти, культури, охорони здоров’я). 
4. Капітальний ремонт, реконструкція та розвиток систем зовнішнього освітлення, а також проектування і будівництво додаткових мереж у населених пунктах громади;
5. Розвиток транспортно-дорожнього господарства, будівництво та реконструкція доріг комунальної власності;
6. Проведення комплексних енергозберігаючих та ресурсозберігаючих заходів, комплексне використання природних сировинних ресурсів;
7. Збереження історико-культурної спадщини та розвиток туризму;
8. Залучення коштів міжнародних грантів, програм міжнародної технічної допомоги, активізація співпраці з донорськими організаціями для фінансування інвестиційних соціальних проектів та забезпечення реалізації заходів у рамках проекту Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей»;
9. Розроблення генеральних планів населених пунктів об'єднаної громади;
10. Розробка, підтримка та впровадження проектів водопостачання;
11. Чистка водойм, укріплення берегів;
12. Облаштування парків та скверів для відпочинку.

Пріоритетними є напрями розвитку громади, спрямовані на покращання якості життя населення, інвестиційно-інноваційної активності на території сільської ради.
Для поліпшення матеріальних складових якості життя важливо забезпечити економічне зростання, що призведе до зростання доходів і жителів населених пунктів громади і наповнення бюджету сільської ради. При цьому, для розвитку нематеріальних складових, формування яких забезпечується використанням суспільних засобів (соціальний захист, освіта, охорона здоров’я), необхідно забезпечувати ефективне використання місцевого бюджету.
План фінансування пріоритетних заходів проекту економічного і соціального розвитку населених пунктів Бокіймівської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік розроблений відповідно до Стратегії розвитку Рівненської області до 2020 року, затвердженої рішенням обласної ради від 18 грудня 2014 року № 1374.


Перелік проектів, реалізація яких спрямована на соціально-економічний розвиток сільської ради

п/п    Найменування об’єкта та його місцезнаходження    Рік початку реалізації проекту    Кошторисна вартість усього
(тис. грн.)    Орієнтовний обсяг фінансування на 2020 рік
(тис.грн.)    Індикатори виконання
1    2    3    4    5    6
Село Бокійма Млинівського району Рівненської області
1.    «Капітальний ремонт системи опалення Бокіймівської загальноосвітньої І-ІІІ ступенів Бокіймівської сільської ради Млинівського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 4, с. Бокійма Млинівського району Рівненської області».    2018-2020    3 956,254    50,000    Створення комфортних умов  для навчання дітей, зменшення витрат на енергоносії
2.    Капітальний ремонт системи опалення дошкільного навчального закладу дитячого садка «Калинка» на вул. Олексія Лищука, 16 в с. Бокійма Млинівського району Рівненської області.    2018-2020    718,952    9,000    Створення комфортних умов  для перебування дітей у ДНЗ, зменшення витрат на енергоносії
3    Реконструкція вуличного освітлення  по вул. Олексія Лищука, вул. Лесі Українки, вул. Красногірка в с. Бокійма Млинівського району Рівненської області.    2020    655,000    600,000    Створення комфортних умов  для жителів села.
4    Капітальний ремонт покрівлі Бокіймівського закладу дошкільної освіти дитячого садка «Калинка» Бокіймівської сільської ради Млинівського району Рівненської області на вул. ім. Лищука Олексія, 16 в с. Бокійма Млинівського району Рівненської області.    2020    1472,193    800,000    Створення комфортних умов  для перебування дітей у ДНЗ, зменшення витрат на енергоносії
5    Капітальний ремонт вул. Млинівська в с. Бокійма Млинівського району Рівненської області.    2020-2021    1586,669    300,000    Створення комфортних умов  для жителів села.
6    Поточний ремонт водопроводу в Бокіймівській ЗОШ І-ІІІ ступенів Бокіймівської сільської ради Млинівського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 4, с. Бокійма Млинівського району Рівненської області».    2020    100,000    100,000    Створення комфортних умов  для перебування дітей у НЗ, зменшення витрат на енергоносії
7    Будівництво міні-футбольного поля зі штучним покриттям на території Бокіймівської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: вул. Шкільна, 4, с. Бокійма Млинівського району Рівненської області.    2020
-2021    1496,831    1000,000    Створення комфортних умов для дітей у НЗ, пропагування футболу серед молоді
8    Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція водогону в с.Бокійма Млинівського району Рівненської області.    2020    50,000    50,000    Створення комфортних умов  для жителів села.
9    Будівництво котельні на тверде паливо в Бокіймівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Бокіймівської сільської ради Млинівського району Рівненської області.    2019-2020    2577,547    1470,000    Створення комфортних умов  для навчання дітей, зменшення витрат на енергоносії
10    Капітальний ремонт тепломережі в Бокіймівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Бокіймівської сільської ради Млинівського району Рівненської області.    2020-2022    1207,879    200,000    Створення комфортних умов  для навчання дітей, зменшення витрат на енергоносії
Село Війниця Млинівського району Рівненської області
11    Реконструкція дороги по вул.
 А. Якимчука в с. Війниця Млинівського району Рівненської області.    2020
-2023    6822,121    1000,000    Створення комфортних умов для жителів села
12    Капітальний ремонт покрівлі Війницької ЗОШ І-ІІ ступенів Бокіймівської сільської ради Млинівського району Рівненської області на  вул. Шевченка, 24 в 
с. Війниця Млинівського району Рівненської області.    2018-2021    1556,236    331,466    Створення комфортних умов  для навчання дітей, зменшення витрат на енергоносії
Село Вовничі Млинівського району Рівненської області
13    Реконструкція вуличного освітлення від КТП №388 в с. Вовничі Млинівського району Рівненської області.    2020    415,891    415,891    Створення комфортних умов для жителів села
14    Капітальний ремонт вул. Незалежності в с. Вовничі Млинівського району Рівненської області.    2020-2021    1578,588    800,000    Створення комфортних умов для жителів села
15    Капітальний ремонт вул. Шкільна в с. Вовничі Млинівського району Рівненської області.    2019-2020    1496,455    600,000    Створення комфортних умов для жителів села
Село Рудливе Млинівського району Рівненської області
16    Реконструкція вуличного освітлення в с.Рудливе Млинівського району Рівненської області.    2017-2021    217,417    68,761    Створення комфортних умов для жителів села
Село Смордва Млинівського району Рівненської області
17    Капітальний ремонт корпусу №2 (перепланування та внутрішнє оздоблення приміщень) Смордвівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бокіймівської сільської ради, Рівненської області на вул. Центральна, 2 в с. Смордва Млинівського району, Рівненської області.    2020    1566,570    1000,000    Створення комфортних умов  для навчання дітей
18    Реконструкція вуличного освітлення по вул. Волиця, вул. Тугор, вул. Шлях Бокіймівський, вул. Завіддя-1, вул. Центральна  в с. Смордва Млинівського району Рівненської області.    2020-2021    1470,000    600,000    Створення комфортних умов для жителів села
19    Капітальний ремонт вул. Острів в с. Смордва Млинівського району Рівненської області.    2020    1538,480    1504,503    Створення комфортних умов для жителів села
Село Хорупань Млинівського району Рівненської області
20    Реконструкція вуличного освітлення в с.Хорупань  Млинівського району Рівненської області.    2018-2020    1274,298    117,933    Створення комфортних умов для жителів села
21    Капітальний ремонт глядацького залу будинку культури по вул. Соборній, 3 в с. Хорупань  Млинівського району Рівненської області.    2020    1462,290    1436,851    Створення належних умов для культурного розвитку підростаючого покоління
22    Капітальний ремонт даху, заміна перекриття будівлі Хорупанської сільської ради по вул. Парфенюка, 1 в с.Хорупань Млинівського району Рівненської області.    2020    1159,308    1132,944    Створення комфортних умов для працівників.
23    Капітальний ремонт з відновленням тротуару по вул. Соборній в с. Хорупань Млинівського району Рівненської області.    2020-2021    800,255    650,000    Створення комфортних умов для жителів села
24    Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соборній, в с.Хорупань, Млинівського району, Рівненської області.    2019-2020    1119,080    195,300    Створення комфортних умов для жителів села
Село Аршичин Млинівського району Рівненської області
25    Реконструкція вуличного освітлення в с.Аршичин  Млинівського району Рівненської області.    2019-2020    637,333    240,451    Створення комфортних умов для жителів села
Село Мятин Млинівського району Рівненської області
26    Реконструкція дороги в
 с. Мятин по вул. Сільська Бокіймівської сільської ради Млинівського району, Рівненської області.    2018-2021    1254,827    736,827    Створення комфортних умов для жителів села
Бокіймівська сільська рада
27    Поточний ремонт (підсипання щебенем) доріг комунальної власності по вулицях населених пунктів Бокійма, Козирщина, Війниця, Баболоки, Вовничі, Красне, Рудливе, Хорупань, Мятин, Головчиці, Пекалів, Аршичин, Смордва, Клин Бокіймівської сільської ради Млинівського району Рівненської області.    2020    400,000    400,00    Створення комфортних умов для жителів села
    Всього        38590,474    15809,927    

ІV. Фінансове забезпечення реалізації Плану

Заходи, які включені до Плану, стануть пріоритетними при фінансуванні як із місцевого бюджету, так і при надходження цільових коштів із бюджетів вищого рівня.
Фінансове забезпечення реалізації Плану здійснюватиметься за рахунок:
•    коштів галузевих (міжгалузевих) державних цільових програм та бюджетних програм центральних органів виконавчої влади, що спрямовуються на розвиток відповідної сфери в регіонах;
•    субвенцій, інших трансфертів із державного та обласного бюджетів місцевим бюджетам;
•    коштів місцевих бюджетів;
•    коштів міжнародної технічної допомоги (МЕРМ);
•    коштів інвесторів, власних коштів підприємств та інших джерел не заборонених чинним законодавством України.
Реалізація завдань, які передбачається здійснити для виконання визначених пріоритетів, сприятиме підвищенню рівня та поліпшення якості життя населення, інвестиційно-інноваційної активності на території сільської ради.
У процесі виконання План може уточнюватись та доповнюватись. Зміни та доповнення до Плану затверджуються рішенням сесії сільської ради.

V. Моніторинг та оцінка результативності реалізації Плану
Моніторинг реалізації Плану буде здійснюватися щоквартально. Упровадження Плану проводитиметься через реалізацію комплексу організаційних, фінансових та інформаційних заходів, які реалізовуватимуться всіма суб’єктами територіального розвитку.
У ході моніторингу Плану вирішуватиметься ціла низка завдань:
•    контроль за реалізацією Плану в цілому;
•    оцінювання ступеня досягнення прогресу за цілями.
Показники для моніторингу збиратимуться за результатами кожного кварталу реалізації Плану. На основі зібраних даних готуватиметься звіт.
Звіт скрадатиметься з переліку ключових показників за кожною ціллю, кожним пріоритетом або заходом. Буде містити інформацію про досягнення кожного об’єктивного пріоритету або виконання заходу, оцінювання можливостей досягнення поставлених цілей.

Бокіймівський сільський голова                            Сергій ПАВЛЮК


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь